♥ CARI HADIAH UNTUK BIRTHDAY ? ANNIVERSARY ? KLIK SINI !




♥ SAHABAT TILL JANNAH ♥



Mesti sahabt-sahabat semua juga ada sahabt yang boleh bawa till jannah kan?
Sahabat...ya sahabat bukanlah hanya pada waktu senang sahaja..tetapai juga diwaktu susah..itulah yang dinamakan teman sejati..

Ana ada sedikit cerita kisah persahabatan ana dengan sahabat yang tercinta..
Tahun baru?mesti la azam baru kan?
dapat kawan baru jugak..
Waktu ni ana baru dalam 2 minggu sekolah di tingkatan 4..Ana dapat sahabat baru.namanya Nur Hidayah Binti Abdul Hameed...Pada mulanya ana tak berapa sangat dengannya..yalah..kan baruw berkenalan ?
Then disebabkan kedua-dua kami ni peramah lebih..jadi kami mula closely lpas 2 , 3 hari mcam tu..hihi..:)Ada banyak cerita diantara kami..Dia ada disaat ana menangis..dan bahunya dipinjamkan..Mungkin juga Allah telah merancang segalanya..Ana dan dia bersahabat...bersahabat? ya..bersahabat sangat akrab..Teringat sewaktu aiskrim ana meleleh(bahasa penang )habis tudung ..penuh dengan tompokan aiskrim coklat...Siapa yang dipaksa menghabiskannya Nur hidayh jugak...Syukran Dear... ♥ ...

--->coklat kegemaran ana..

Sahabat luahan perasaan ana pulak ialah Nik Nurul Hanisah..
Banyak juga dia berkorban untuk ana..tapi belum melebihi pengorbanan kekasih hatiku..(rasulullah) dan ibubapaku..hihi..:)
Segala masalh cinta..ana jadi doktornya..insyaalalh..pakar doktor cinta ♥ ...
Teringat sewaktu di makmal Kimia...
Waktu tu hari Jumaat..lepas rehat waktu kimia..di makmal kimia..ana dan hidayah ke meja group nik..waktu ni cikgu belum masuk..Sebungkus coklat ..Wau..terbeliak mata ana dan hidayah..bagi insyarat ..na jugak coklat tu...tadi waktu rehat tak sempat ank beli dekat ko'op..Dengan senang hati ni hulurkan 2 bungkus coklat tu dekat kami berdua...nak..tapi malu...tapi lepas ni mendesak suruh ambik..akhirnyaambik jugak..tapi mmng mahu pon..hihi:) muka tak tahu malu..:)Kesian..nik korbankan 2 bungkus coklatnya..bagi kami..coklat tu tinggi nilainya..muehehe..:) ye la..nak beli coklat mhal-mhal tak ada duit.. syukran juga sayang..:) ♥

TAPI.....................

Ana juga ridukan sahabat ana...nurin,jihah,moo,ca'a.ct.nash zureen...duluw..kemana sahaja tetap berlapan..Adakah kerengganan persahabatan kita puncanya adalah ana ?
Ana meerinduw saat duluw..kemana bersama..Adakah kita berlainan kelas selepas naik tingkatan 4 adalah puncanya ?
Percayalah sahabat...ana merindui kalian..saat gelak ketawa bersama...Walau apa sahaja yang terjadi kalian tetap sahabat ana..
Ana kadang-kala sering mengecewakan kalian..tapi semunya tidak dirancang..
Ana tidak kisah..apa sahaja pandangan kalian pada ana..ana tahu semua adalah salah ana..Kadang-kala ana cemburu melihat keakraban kalian semua..dulu ana juga bersama kalian..Apapun terjadi kita semua tetap bersahabat..Mesti kalian fikir ana sombong sekarang bukan ? Ana tidak pernah mengajar diri ana agar sombong terhadap kalian..Moga hubungan persahabatan kita kekal.. ♥
---->kenanagan together... ♥

---->kenangan sewaktyu ic moon hilang

--->Makan pisang goreng sehari sebelum result PMR keluar

-----> Snowalk di ICT SHAH ALAM..takkan pernah ana lupa..

--->kenangan di Petrosains,KLCC

Semua kenangan takkan perbah hilang dalam memori hidup ana..

♥ KITA SAHABAT TILL JANNAH ♥
SYUKRAN.SEBARANG COPY DAN PASTE DIBENARKAN :)

No comments:

Post a Comment

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite